Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
Na právne vzťahy medzi predávajúcim a spotrebiteľom pri zásielkovom predaji (ako o tom hovorí ustanovenie § 4 zákona č. 108/2000) sa vzťahuje Občiansky zákonník a jednotlivé časti osobitných predpisov.
Zmluva uzavieraná na diaľku je zmluva, ktorú uzaviera predávajúci a spotrebiteľ na zásielkový predaj tovaru alebo na poskytnutie služby na diaľku výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie, ako je najmä adresovaný list, adresovaná tlačovina, ponukový katalóg, inzercia v tlači s formulárom objednávky, alebo elektronická pošta.
Predávajúci sa zaväzuje plniť všetky ustanovenia a pojednávajúce o povinnostiach predávajúceho obsiahnuté v zákone č. 108/2000.
Komunikácia medzi zákazníkom a dodávateľom prebieha elektronicky alebo v pracovnej dobe prostredníctvom telefonického kontaktu. Osobný kontakt je možný po dohovore.
Objednanie tovaru:
1.Tovar si môžete objednať podľa zverejnenej ponuky na našej internetovej stránke www.deltasport.sk a to formou E-shopu (nákup do košíka),
2. objednávku je možné zaslať prostredníctvom elektronickej pošty na našu kontaktnú e-mailovú adresu:
deltasport@deltasport.sk, deltasport@mail.t-com.sk
3. osobne (po telefonickom kontakte, alebo emailom).
Všetky podrobnosti, Vaše otázky a potrebné informácie Vám radi poskytneme po kontaktovaní.
Pri objednávaní Vás prosíme o prekontrolovanie si Vašich kontaktných údajov, aby zbytočne nedošlo k omeškaniu dodávky.
Všetky údaje poskytnuté zákazníkom, ktoré sú potrebné na vybavenie Vašej objednávky, musia byť kompletné, pravdivé a neskresľujúce.
Poskytnuté a spracovávané osobné údaje spotrebiteľa budú slúžiť výhradne pre potreby registrácie a dodávku tovaru.
Všetky spracovávané osobné údaje spotrebiteľa sa neposkytujú tretej osobe a nakladanie s nimi, bude vykonávané v rámci zákona o ochrane osobných údajov..
Spôsob doručenia sa vykonáva spravidla kuriérskou službou UPS a to pri objednaní do 14,00 hodiny s dodávkou do miesta bydliska v čase do 48 hodín v rámci celého územia SR a to po potvrdení Vašej objednávky a v prípade, že Váš tovar sa momentálne nachádza v skladových priestoroch. V prípade, že tovar sa nenachádza uskladnený v našom sklade, produkt Vám bude zaslaný takým istým postupom, ako tovar skladovaný, avšak doba doručenia sa predĺži na 5 - 10 pracovných dní.
Dodacia lehota objednaného tovaru je individuálna, spotrebiteľa informujeme telefonicky alebo e-mailom o predpokladanom doručení tovaru. Vybraný tovar je možné po telefonickom dohovore prevziať aj osobne, prípadne Vám bude podľa okolností doručený našim obchodom osobne.
Úhrada tovaru: za tovar možno vykonať úhradu dobierkou v okamihu prevzatia tovaru, alebo bankovým prevodom pred expedíciou tovaru na náš uvedený bankový účet.
Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov
- Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: deltasport@mail.t-com.sk
- Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
- Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
- Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
- Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
- Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
§ ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
§ ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
- Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
- Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Reklamačný poriadok
Spôsob reklamácie:
Tovar možno reklamovať v prípade, že ste obdržali: poškodený tovar, iný tovar ako ste si objednali, nekompletný tovar, pri zistení iných skutočností, ktoré by boli v rozpore s Vašou objednávkou. O reklamácii nás prosím najskôr informujte telefonicky alebo prostredníctvom našej e-mailovej adresy a až následne zašlite predmetnú zásielku späť, spolu s kópiou faktúry o nákupe tovaru. Po obdržaní tovaru preskúmame a posúdime oprávnenosť Vašej reklamácie a zašleme Vám vyjadrenie. Ak bude Vaša reklamácia oprávnená, pošleme Vám po spoločnom dohovore nový tovar, opravený tovar alebo Vám vrátime Vaše peniaze. Dopravu reklamovaného tovaru hradí zákazník, v prípade uznania oprávnenosti reklamácie môže zákazník požiadať o úhradu nákladov vzniknutých dopravou reklamovaného tovaru. Reklamovaný ,opravený alebo vymenený tovar Vám zašleme späť na naše náklady.
Reklamačný postup:
Po obdržaní vyššie uvedených náležitostí, predávajúci začne reklamačné konanie. Predávajúci prípadnú reklamáciu vybavuje v súlade s právnymi platnými predpismi, ktoré o tejto problematike pojednávajú. Predávajúci priebežne kontaktuje spotrebiteľa a informuje ho o postupe v danej veci. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodbornej prevádzky produktov, funkčných vlastností poškodených na základe neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami.. Na všetky ponúkané výrobky sa vzťahuje záručná doba v trvaní 2 roky. Záručná doba, ktorá je garantovaná výrobcom a prekračuje 2 ročnú záručnú dobu. V prípade nesplnenia zmluvných podmienok dodania prevádzkovateľom, v súlade s obchodným zákonom máte možnosť, ak kupujete tovar ako súkromná osoba, odstúpiť od predmetnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu . V prípade takéhoto rozhodnutia, tovar, ktorý ste prevzali zašlite späť na našu adresu. Tovar musí byť kompletný, musí byť vrátený v pôvodnom obale a bez známok použitia. Prevádzkovateľ internetového obchodu neručí za prípadné poškodenie pri doprave pred prijatím tovaru. V prípade odstúpenia zákazníkom - musí zákazník oznámiť prevádzkovateľovi túto skutočnosť, a to elektronicky na kontaktnú emailovú adresu. Pri odstúpení od zmluvy je nutné uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a predložiť originál dokladu o kúpe tovaru. V prípade, že zákazník už tovar obdržal a prevzal, zašle tovar späť do prevádzky dodávateľa, kde prevádzkovateľ bez zbytočných odkladov posúdi stav vráteného tovaru. V prípade, že je tovar vrátený prevádzkovateľovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť predovšetkým náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal, opotrebenie tovaru a pod). Prevádzkovateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady na dopravu alebo jej časť. Kúpna cena alebo jej časť bude zákazníkovi vyplatená v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní po vrátení tovaru. V prípade vzniku akýchkoľvek okolností, ktoré by menili dohodu o kúpe tovaru, alebo Vašich otázok k postupu v danej veci, nás prosím kontaktujte. Pomoc, poskytnutie informácií a spokojnosť zákazníka s vybraným a dodaným tovarom je našou prioritou a obchodným cieľom. Všetky ďalšie vzťahy pojednávajúce o zákonitostiach predaja tovaru a netvoria už súčasť s už použitými ustanoveniami týmito obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Spokojnosť zákazníka, poskytovanie potrebných a cenných informácií a v neposlednom rade nezištná pomoc s riešením širokej technickej a inej problematiky strojov, vybavenia a ich použiteľnosti a voľby, je našou prioritou. Obojstranná dôvera a čestnosť na obidvoch stranách nám všetkým prinesú, len pozitívne skúsenosti a ľahšie spoločné zvládnutie prípadných nepredvídateľných komplikácii.
Tešíme sa na Vašu spokojnosť a spoločnú spoluprácu.
Právny základ a účely spracovania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Dotknutých osôb na účely realizácie dodania objednaného tovaru.
2. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Dotknutej osoby na účel uzatvorenia a plnenie zmluvného vzťahu medzi Dotknutou osobou a Prevádzkovateľom podľa podmienok vyjadrených vo Všeobecných obchodných podmienkach Prevádzkovateľa.
3. Právnym základom spracúvania osobných údajov na tento účel je zmluva uzatvorená medzi Dotknutou osobou a Prevádzkovateľom, resp.ustanovenie §10 ods.3 písm.b/zákona č.122/2013 Z.z. a ustanovenie článku 6 ods.1 písm.b/GDPR
4. Osobné údaje sa využívajú na účely fakturácie v súlade so slovenskými právnymi predpismi.
5. Prevádzkovateľ poskytuje osobné údaje Dotknutých osôb Tretej strane v súvislosti s prepravou a doručovaním zásielok (tovaru). Treťou stranou sa rozumie kuriérska spoločnosť SPS, ktorou má Prevádzkovateľ uzavretú Servisnú zmluvu, Slovenská Pošta, ktorou na základe objednávky zasiela Prevádzkovateľ objednaný tovar.
6. Osobnými údajmi sa na účely doručovania tovaru rozumie : titul, meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa.
7. Tretia strana spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účel plnenia zmluvy uzavretej medzi Dotknutou osobou a Prevádzkovateľom v súvislosti s prepravou a doručenia zásielok Dotknutej osobe, evidenciou doručených a nedoručených zásielok, komunikáciou iniciovanou Dotknutou osobou vo veci doručovania zásielky Treťou stranou, vybavovaním prípadných reklamácií.